FABED (Feyzi Akkaya Bilimsel Etkinlikleri Destekleme Fonu) Ödülü
Halil Kavaklı – 2008 (Distinguished Young Scientist)
Metin Muradoğlu – 2009 (Distinguised Young Scientist)
Alper Kiraz – 2009 (Distinguished Young Scientist Research)
Seda Keskin Avcı-2016 (Distinguished Young Scientist)
Mustafa Parlar Ödülü
Özgür Barış Akan (Encouragement Award) 2006
Metin Muradoğlu (Encouragement Award) 2009
Seda Keskin Avcı (Encouragement Award) 2015
Sedat Nizamoğlu (Incentive Award) 2021
Savaş Taşoğlu (Incentive Award) 2021
Mehmet Cengiz Onbaşlı (Encouragement Award) 2022
Siemens Mükemmellik Ödülü
Prof. Dr. Alphan Sennaroğlu (2001)
Prof. Dr. İsmail Lazoğlu (2004)
Prof. Dr. Attila Gürsoy (2005)
Prof. Dr. Hakan Ürey (2005)
Doç. Dr. Alper Erdoğan (2007)
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.