Prof. Dr. Seda Keskin – Avrupa Birliği Ufuk Avrupa Programı kapsamında düzenlenen Akdeniz Araştırmacıları Gecesi-MEDNIGTH’ın 2023 Bilim Takımı Üyeleri belli oldu.
Avrupa Birliği Ufuk Avrupa Programı kapsamında düzenlenen Akdeniz Araştırmacıları Gecesi-MEDNIGTH’ın 2023 Bilim Takımı Üyeleri belli oldu. Gelecek için bilim, teknoloji, sağlık, iklim değişimi ve deniz bilimleri konularında özellikle Akdeniz havzasında yaşayan kadın araştırmacıları desteklemek ve kız çocuklarının bilime ilgilerini teşvik etmek amacıyla başlatılan programın bu yılki Akdeniz Bilim Takımı üyelerinden biri de Kimya ve Biyoloji Mühendisliği Bölümü’nden Prof. Dr. Seda Keskin Avcı oldu.
Prof. Seda Keskin Avcı’yı bu üstün başarısından dolayı yürekten kutluyor ve başarılarının devamını diliyoruz.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.