Gıda israfı ve Gıda Kaynaklı Hastalıklar Artık Daha Kolay Önlenebilir!
Doktora sonrası çalışmalarını Koç Üniversitesi’nde tamamlayan Dr. Emin İstif (Kadir Has Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü) ve Koç Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü’nden Dr. Öğr. Üyesi Levent Beker’in yaptığı ve Kimya Bölümü’nden Prof. Dr. İskender Yılgör ve Dr. Emel Yılgör ile Texas A&M Üniversitesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Hatice Ceylan Koydemir’ın katkıda bulunduğu gıdalardaki bozulmayı anında haber verebilen kablosuz ve mini algılayıcı buluşu ile ilgili araştırma Nature Food Dergisi’nde yayımlandı.
Çalışmalarından dolayı Dr.Levent Beker’i tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.Makaleye ulaşmak için aşağıdaki linki tıklayınız.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.