EuroHaptics Society’den en iyi doktora tezi ödülü July 19, 2019
Doktora öğrencimiz Yasemin Vardar (tez çalışmaları Boğaziçi Üniversitesi’nden Prof. Burak Güçlü ve Koç Üniversitesi’nden Prof. Çağatay Başdoğan danışmanlığında tamamlandı) EuroHaptics Topluluğu tarafından verilen en iyi doktora tezi ödülünü, Tokyo’da 9-12 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen IEEE World Haptics konferansında aldı. Yasemin, şu anda, Stuttgard’daki Max Planck Akıllı Sistemler Ensitütüsünde doktora sonrası araştırmacı olarak çalışmalarına devam ediyor. EuroHaptics topluluğu her yıl en iyi doktora için bir ödül veriyor. EuroHaptics Topluluğu Doktora Ödül yarışması, haptik (dokunma) bilimi ve/veya teknolojisi ile ilgili bir konu üzerinde doktora çalışması yapan farklı kıtalardaki tüm adaylara açıktır. Ödül kazanan tez, Springer-Verlag tarafından ciltli bir kitap olarak yayınlanıyor.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.